Jag i siffror

I förrgår hade vi ledare en trevlig eftersläckare hemma hos oss på kvällen efter att vi städat och råddat allt efter en avslutad popkolloperiod. Det blev pizza, något glas vin och vuxentest. Såå klart.

Rätt klyschiga dåliga frågor men total succé. Det visar sig att min kära råttan är - håll i hatten - 33,9 år! Hennes biologiska ålder är 27 år minus några dagar, hon fyller i i mitten av augusti. Hihi.

Så gör jag testet. Är lite nervös för vad som ska visa sig. Vet inte om det skulle kännas värst att bli mycket yngre eller mycket äldre än jag egentligen är. Båda scenarier känns hyggligt jobbiga. Men oron var helt obefogad visade det sig, jag är nämligen exakt min ålder. Jag var enligt testet 27,6 år. Jag räknade ut min ålder enligt decimalsystemet och jag är... 27,59 år...! Sinnessjukt. That's fucked up.

Jag har även fastslagit min intelligensnivå också. 124 fick jag. Jag skulle skryta otroligt mycket med det om inte
den skalliga mobykopian på mitt jobb fick 125. Jävla as.

Men ändå, erkänn jag är smart? Det var minnesstestet som fuckade resultatet. Först hängde jag inte med på instruktionerna, sen är mitt huvud så splittrat och okoncentrerat these days. Annars hade jag piskat den skallige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback