Bloc Partys nya

Är inte piss & skit. Den är ju bra. Jag känner mig peppad. Nu skäms jag lite för att jag helt gått på vad folk sagt och recensionerna och inte lyssnat själv.

Men något Arvikabesök blir det tyvärr inte. Eller tyvärr... I en teoretisk värld så vore det kul att åka och hänga på festival i några dagar. Men i praktiken är min energi, livsglöd och lust att festivala med allt vad det innebär i tre dagar faktiskt på noll komma någonting. Denna sommaren går till historien som ett sabbatsår från festivalerna.

Istället blir det släktträff med råttan i Uppsala. Värdarna har tydligen en pool so pray for nice weather and I will be lying on the uppblåsbar madrass sipping on gin & juice all weekend, plasking around with my feet. Jihoo. Ett eventuellt besök till bulliebompa-land också för att kika på minibullar. Jag är fortfarande inte säker på att det är den vovven som gäller, men jag är villig att kolla för råttans skull.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I will be praying for the weather! ha det så nice!

2007-07-12 @ 20:31:40
Postat av: evilace

tack så nice! poolen visade sig dock vara inomhus. och jag mindes vilken lat badkruka jag var så det blev inget bad trots enormt väder. däremot shoppade jag runt i soliga uppsala för ett antal tusenlappar. nej förresten det där förtränger jag ju. glöm det!

2007-07-16 @ 16:07:45
Postat av: Anonym

badkruka? det lät inte bra det... jaså, men shoppa det kunde du :-)

2007-07-20 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback