Alltså...

Allvarligt talat. Denna länk får jag skickad till mig från en fellow rock camp kollega i New York:

http://www.thelocal.se/7650/20070619/

Med rubriken i mailet "That's my kind of country". Fatta vilka freaks vi måste vara i deras ögon? Sweden sweden sweden. Meatballs, Inga, Ikea, och nu - heavy metal som handikapp.

Eller så är det så här: Sverige är de enda som hittills fattat vilket handikapp det faktiskt är att lyssna på den där musikstilen. Okej, jag kan leva med det. Men jag tycker också att det verkar konstigt att uppmuntra det beteendet då. Någon form av behandling bör vara på sin plats.

Ja, jag vill leva jag vill dö i nooorden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ibland kan man verkligen undra... men visst vill man leva och dö i norden :-)

2007-06-25 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback