Alexis Weak

Välkommen till Gullmarsplan heter mixtejpen och den finns att ladda ner gratis här: http://www.gullmarsplan.nu/.

Och jag rekommenderar att du gör det, för satan vad bra. Har inte varit så här peppad på svensk hip-hop sen Promoe rappade här ligger ett hund begravet... Eller nåt.

Saxat från djungeltrumman:

- Jag har alltid känt att rap på svenska blir lite konstlat. Men nu tycker jag att vi hittat ett sound som känns jävligt rätt, så här låter Sverige 2007. Vi vågar vara intellektuella renässansmänniskor, vågar vara oss själva. Jag har alltid älskat rapkonsten men hiphop som genre har stagnerat, det finns ingen anledning att dumma ner musiken som Mange Schmidt. - Alexis Weak

Word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback