Den enes bröd, den andres död...?

Okej nu fattar jag helt plötsligt varifrån min enorma effektivitetsboost i dag kom från. Den kom tydligen från Håkan Durmér. Satan alltså. Medan han gjort  ingenting i princip (och dessutom felstavat "druckit") så har jag:

- Författat ett 4 sidor långt informationsdokument för nya popkolloarrangörer
- spikat ihop en ansökningsblankett för nya popkolloarrangörer
- spikat ihop en ansökningsblanket för nya medlemmar i riksorganisationen popkollo
- skrivit 2 anställningsavtal
- skrivit en funktions/arbetsbeskrivning
- mailat ut tidsplanen för hela popkollo 08 till ledningsgruppen
- haft ett möte med ABF på en timme
- gjort om och sammanfattat en projektbeskrivning
 - sorterat lösa papper och dokument på mitt skrivbord i rätt pärmar
- signerat 24 intyg till rookiegruppen
- ätit lunch

Jag har nog aldrig i hela mitt liv lyckats naila en to do-list så jävla klockrent som jag gjorde i dag. Did you realise that you are a champion in their eyes? frågar Kanye West - och i dag så, fucking yes I did!

Nu ska jag traska iväg och dela ut dessa intyg till Rookiegruppen också, en halvtimme har jag där, sen måste jag tillbaka och byta om innan Malle kommer och hämtar mig för innebandyträning.

Fan en rätt sugig grej med den här dagen förresten. När jag kommer hem från denna übereffektiva dag och kollar brevlådan så har det kommit ett avi för min beställning på amazon.com som jag la för typ hundra år sen. 228 kronor i postavgift och tullavgift för att hämta ut skiten... Hur fan gick det till?

Well well. Fick i alla fall lite godbitar att ta mig an under tågresan upp till Stockholm i morgon. Bland annat två Young & Sexy-skivor och The Organ. Mumsmama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback