I can't believe it's not friday

Varenda cell i mig skriker ut att det är fredag i dag. Jag är lätt bakis, men har ändå pallrat mig till jobbet till strax innan klockan åtta. Har till och med uträttat saker under förmiddagen. Till och med saker som kräver tankeverksamhet. Det ni. Så när jag vid 11:30-snåret helt välförtjänt beger mig mot Metropolrestauranten med Håke för första gången på över en vecka så sitter det i mitt system att det är fredag och fredag betyder efterrätt på lunchen. Döm min förvåning när det visar sig att det är tisdag och att mitt stamhak inte har noterat min okonventionella tisdagsstatus och flyttat fredagsdesserten till tisdag, denna mentala fredag. Herregud, känner inte varenda kotte i huset som jag? Åtminstone det gäng på tjugofem personer som bowlade järnet ackompanjerade av 1, 2, 3 eller fler öl..?

Äsch. Är det inte fredag så är det väl inte det. Envisas ni med att det är tisdag så köper jag väl det då.

Dreamboy verkar för övrigt ha schyssta grejer på gång på sitt nya album. Lyssna lite på denna finfina poporkester från Solna på deras myspace vettja:
www.myspace.com/dreamboymusic.

Kommentarer
Postat av: Soma

Haha du är ju för kul du Ace. Kanske var det så att det egentligen var fredag och du var så smart att du upptäckte det, men resten av världen bara hade inbillat sig att det var tisdag? Ja det är väl en stor möjlighet att det var så?

Du ditt flumm, det har faktiskt slagit mig att du har en tendens att knuffas sådär lite lätt :P. Är det bara för att du förundras över min styrka eller knuffar du på alla människor? Haha ;)

Kram på dig // Soma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback