Ja ja

Så jag var sämst i koncernen. På bowling. Jag vill inte ens tänka på vilka följder det här kommer att få i min arbetsvardag. Varenda jävel jag jobbar med lider (ja, det kanske är att skönmåla det, njuter kanske är mer rättvisande) av lätt autism och har onormalt lätt att hänga upp sig på grejer utan relevans.

Jag har ju fortfarande tveklöst bäst musiksmak. Plus att jag med mitt arbetstempo senaste veckorna börjar närma mig att vara personen som minst av alla utgör en belastning för företaget. Jag är sjukt het. Jag kan bjuda på det här utan att det svider.

Har gjort en
sjuuuuuukt bra playlist tills i morgon också. Fan vad jag kommer kicka ass.

Ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting

Mitt bowlingresultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback