Jay Leno

Okej jag måste erkänna att jag hade inte pejlat in att Jay Leno har varit både rolig och smart (och faktiskt överraskande snygg) en gång i tiden. Jag har aldrig sett honom i annat än gråhårig kavajform upprapandes det ena krystade skämtet efter det andra ackompanjerad av världens skränigaste talkshoworkester. Jag har alltid tänkt att David Letterman är den som är rolig på riktigt och att Jay Leno bara var dryg och amerikansk.

Får jag skylla på min ringa ålder? För efter att ha sett lite youtubeklipp med killen (ja man kan faktiskt använda ordet killen om honom här), bland annat när han gästar David Letterman, så är jag redo att revidera uppfattning och bära dumstrut i åtminstone fem minuter.

Jay Leno anno 1985:

Kommentarer
Postat av: Styggen

Letterman är överskattad. Han sitter mest och skrattar åt sina egna (läs: sina manusförfattares) skämt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback