Karmakontot

Själv hade jag missat det, men tydligen så har jag överstigit min kredit på karmakontot en hel del det senaste. Efter att ha dammsugit och svabbat kontorslandskapet i 3 timmar med en efterföljd av en inte så superskön ryggvärk, så trodde jag att jag hade varit en hyfsad god människa i dag och att allt som kvarstod förutom att dumpa sopsäcken i containern på baksidan av huset var att flyga hem på cykeln till en god middag, en varm brasa och kanske ett Gilmore-avsnitt. Men så kommer jag ut till min cykel och inser att jag har fel, för det finns ingen luft i mitt bakdäck. Det är bara att traska hem, via Preem för att försöka pumpa upp däcket. Solen och den "friska" vinterluften som fanns där på vägen ner till kontoret var inte kvar som tröst heller, nej jag skulle få ta min promenad under en kolsvart himmel omgärdad av lätt dimma och tunga fordon.

Så, är det någon jag omedvetet varit taskig mot (Bozo du räknas inte så bespara mig ditt gnäll) eller på något sätt förolämpat så ber jag härmed om ursäkt. Okej?


Kommentarer
Postat av: Bozo of course

När man pratar karma räknas varenda kryp...
Det betyder att jag visst räknas med.

2007-11-18 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback