Saturday is beerday - noone told you?

Jag hade visst missuppfattat det här helt. Kvällens höjdpunkt var alltså inte middagen jag tillagade för någon timme sen och kaffe latten jag surplade i mig efteråt som eftersläckare. Den här kvällen var tydligen inte ämnad för att sjunka så långt ner det bara är fysiskt möjligt i mysbrallorna och glo på en oavbruten harang av gamla Gilmore Girls-avsnitt tills klockan slår elva och det är dags att krypa till kojs.

Skarp hemläxa på den för Evil Ace.

Hulingen kallar och ölen också antar jag. De två andra gräsänklingarna här i byn, Nisse och Håke, har satt agendan för kvällen.

Så jag förmodar att det bara är att krångla på sig jeansen igen tillsammans med ljugarkepsen och "öl byggde denna vackra kropp"-tischan.

Antar att jag förtjänar det. Gjorde ju trots allt ett mål i dag. Trots att jag merparten av matchen värmde bänken. Well, alla genier var missförstådda på sin tid. Kanske kommer mina extrema skills i innebandy att uppmärksammas och hyllas när jag ligger i graven.

Vi säger så. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback