I wish I could move like Michael Jackson

Ibland är det ju tur att man lever i det förgångna. Så pass mycket att man en onsdagkväll spontant sätter sig letar gamla liveklipp med Michael JacksonYoutube. För då kan man ha så tur att man hittar fenomenala Mitchell Brothers nya singel "I wish I could move like Michael Jackson", producerad av Calvin Harris. Fy fan vad bra. Åh så svängigt. Jag älskar Mitchell Brothers, jag älskar Michael Jackson, och jag älskar den här låten.

Kolla in videon
här.

Tyvärr släpps den inte förrän 15 oktober och någon i deras crew verkar ha gett sig fan på att den inte ska gå att ladda ner innan dess, eller så är jag helt sjukt efterbliven på att leta mp3:or. Jag lyckades inte ladda ner den i alla fall. Så nu blir det inget Mitchell/Michael-sväng på premiärpuben på Metropol i morrn. Men sväng ska det bli i alla fall. För då ska jag väl ha hunnit få den värsta paniklyssningen av Radioheads "In Rainbows" ur systemet. Tror jag. Klämde uppskattningsvis åtta genomlyssnar i dag.

Ja, jag är fortfarande Radioheadfåne. Och det känns jävligt bra. Fan vad peppad jag är - de har ju släppt sitt bästa skit på tio år minst. Nu håller vi tummarna för att de dyker upp på en festivalscen nära mig nästa sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback