Måndagsönskan

Jag: Vad är oddsen att allt på min to do-list gör sig själv och att det blir fredag nu?
Håke: Slim to none, skulle jag säga.

En hård insikt att svälja måndag 12:43. Hygglig uppförsbacke resten av veckan.

Dock har jag lyckast lokalisera dagens pepp: Bottoms up med Keke Palmer. Skumt är att jag & råttan precis kollade en film med henne, Akeelah and the bee. Inte en film där hon i Lauryn Hill-anda spelade en grymt musikbegåvad ghettokid, nä, Keke spelade en grymt begåvad ghettokid - på stavning. Damn, älskar nördar. Bottoms up är inte nördig däremot, den är en kärleksförklaring till allt som fått mainstreamdansgolv att skaka rumpa senaste tre åren. Precis vad denna måndag behöver.

image17
Keke Palmer - stavar och sjunger jättebra.

www.myspace.com/therealkekepalmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback