Soon to be gräsänka

Om 10 timmar och 16 minuter (but who's counting, right?) far min råtta iväg på stora äventyr i en stad alldeles för långt borta och jag blir gräsänka i en månad. Samtalet kom i dag vid lunch, Uppsala behövde henne desperately så jag antar att jag får offra mig. Jag får väl följa hennes hektiska råttliv i storstaden på beatmaniabloggen som ni andra vanliga dödliga. Om hon hinner blogga vill säga. Råttan är rätt duktig på att jobba när hon ska det. Till skillnad från vissa andra onämnbara. Hon har inte för vana att pissa på sina arbetsgivare heller så jag kan nog utan problem berätta att det är Uppsala Konsert & Kongress som får äran att vistas i samma lokaler som råttan i en hel månad. Tar ni inte hand om henne bussar jag Zeke på er! Hör ni det.

Voff.

Suck.

Jag får trösta mig med att om en vecka så befinner jag mig i Borlänge med de bästa päronen och den bästa vovven. Bjussar på en bild av den lilla degen. Zeke heter han. Och han gillar att chilla på sin kudde i trappen vid fönstret.

image22
Undrar när evilace ska komma och skälla med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback