Young and sexy

There's no need to be shy, sad or coil with me
There's no need to be anything but young and sexy

Har helt snöat in på Young and Sexy nu. Så himla fin underbar popmusik. När introt kommer till The City You Live In Is Ugly så fattar jag inte hur någonting kan vara så bra.

Såna melodier, sån melankoli. Såna texter, sån lyrik. Såna arrangemang.

Gillar också titeln på skivan Stand Up For Your Mother. Har egentligen ingen aning vad de menar med det, men för mig känns det bara klockrent. Klart jag gör liksom. Mamma Mäd is my homie.

För övrigt så berättade Ella att hon lite eller helt fått sitt artistnamn Bobby Baby från en av deras låtar (som då heter Bobby Baby...  Döh).

image13

www.youngandsexy.org
www.myspace.com/yands

Ja just det - nämnde jag att de är från Kanada också? Oväntat att jag gillar musicerande människor från Kanada. Det borde jag ha fattat med en gång var de var i från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback