Från Key West till insomniaträsket

Har aldrig haft sådana här problem med att återanpassa mig. Efter två timmar sömn natten till igår och en femton timmars arbetsdag på det så tänkte jag i all min naivitet att den lilla biten med att somna senare på kvällen skulle vara som att göra pannkakor ungefär (piece of cake - jag gör pannkakor rätt ofta, helt okej på det om jag får säga så själv). Men nä. Istället går mina tankar in i speedmode och jag tillbringar halva natten med att vrida och vända och "jobba". Realistiska, every day situationer kombinerat med helt wacko grejer så klart. Exempelvis så fick jag reda på att de svarta trosor jag har tillverkas av fascister.

Jaja. Jag vet vad ni tänker. Jättesynd om mig.

Jag hade det sjukt bra i Key West - som känns som det mest kompletta resmålet jag någonsin rest till i sol och gå i shorts-syfte. Lite Karibien, lite USA, alla är laid back, alla är trevliga, inga normer gäller.

Hultsfred är nästan som Key  West. Minus det mesta men plus en massa annat.

Kommentarer
Postat av: Deborah25Blackburn

this good topic is very smashing thing and I know that students must buy custom essay papers or essay writing to get know a little bit more only about that from the writing services.

Postat av: MilesPolly19

Some men find some facts close to this post from different places. Thus, I can suggest to <a href="http://www.essayslab.com">buy essays</a> from the term paper writing service. Thus, people some times order custom written essay.

2012-04-23 @ 16:39:18
URL: http://www.essayslab.com
Postat av: thesis

Sometimes, scholars compose the thesis papers by their own. But some like to buy the well done knowledge about this post in the dissertation writing service, because that seems to be more easy.

2012-07-01 @ 00:46:39
URL: http://master-dissertations.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback