Ahh I just can't sit still!!

Jag känner mig som fucking Cecilia Nordlund. Kan inte sitta still. Kan inte koncentrera mig. Jag får Too much excitement på en och samma gång. Alla känslor... Ja ni fattar. Jag är uppspelt!

Råttan har precis varit och kollat på det hon nu benämner som vår framtida lägenhet i Stockholm. Nu härjar vi runt om vilken budgivningsstrategi vi ska ha. Aaaah jag kissar fan nästan på mig av excitement, det här får bara inte gå åt fanders. Jag vill ha ha ha. Vill. Nu!

Zeke - världens sötaste vovve - har blivit farsa åt fyra små valpar! Mamma & Perra ska ha en av dem! Jag måste hem till Borlänge nu och se dem! Det pirrar i hela kroppen. De är tydligen precis hur söta som helst. Ååaaahhh.... Kill me, why don't you?

Och - i morgon släpper vi artister till festivalen. Varför är jag så excited över det? Jo, därför att det finns anledning. Jag tror det kommer bli överpepp.

Jag kan inte sitta still. Jag kan inte koncentrera mig. Jag vill bara fram i tiden.

Tillbaka till framtiden. Det är en bra film det. Faktiskt min favvo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback