Basia Bulat: In The Night EP

Precis när jag trodde att mina känslor för Basia Bulat hade coolat av sig några grader och jag kunde börja leva normalt igen så dyker hon upp som från ingenstans med In The Night EP. Och den är så bra att jag mentalt kissar på mig av entusiasm. Jag fattar inte hur någon kan vara så här bra. Jag vet att hon är från Kanada, men ändå. Det borde inte gå. Fan vad bra. Jag känner hur jag sakta retarderas allt eftersom peppen utmanövrerar min hjärnkapacitet bit för bit. Så då vet ni vad det beror på om jag beter mig underligare än vanligt i morgon.

Se, lyssna, njut och lev:



Och köp EPn för bövelen!

...och nu när Popadelica till slut övertygat mig om att åka till deras folkpark i början av maj så kan de väl vara så vänliga och boka Basia nu också när jag ändå anstränger mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback