Överlevnadsinstinkt?

Jag försökte kolla på Melodifestivalen men istället så lyssnar jag på Palpitation och surfar planlöst runt i de svarta tidshål som i folklig mun kallas facebook, myspace och bloggar.

Lite överraskad av mig själv är jag. Lite E-Type och Poodles brukar inte avskräcka mig. Jag är trots allt från Borlänge.

Men kanske var det överlevnadsinstinkten som tog över. En popnörds reptilhjärna som rycker in och tar över kommandot när det vankas dåligt omdöme hos värden. En själslig spärr. Kanske låg jag i farozonen. Och visste inte ens om det själv. En kväll med Melodifestivalen var allt som skulle krävas för att skjutsa mig över kanten varifrån ingen återvändo fanns.

Eller så är jag bara disträ och youtubeskadad och klarar inte av att kolla på klipp som är längre än två minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback