The Deer Tracks

Det är väl egentligen helt meningslöst att skriva om hur andlöst vacker och intensiv electronicapop The Deer Tracks gör vid det här laget när durmer.blogg.se redan berättat det för hela världen. Men han är ändå från Gävle och borde ses som part i målet. Jag däremot är från Borlänge, och därför en frisk fläkt i frågan. Och jag säger - det här är den bästa electronica jag hört sen... ja, möjligtvis någonsin faktiskt. Kolla in deras myspace och sen marsch bums och köp skivan. När den släpps. Vilket jag inte vet när det är, men jag återkommer i frågan.

För övrigt så har fantastiska Palpitation spelat in nytt material och lagt upp på sin myspace: www.myspace.com/palpitationband. Det är precis lika bra som annars. Vilket betyder att det är löjligt bra och inte rekommenderas för lyssning om du av någon anledning behöver din hjärna till annat under tiden.

De spelar i kväll på O-baren för de lyckliga som befinner sig i huvudstaden. Mig icke inkluderad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback