Den där fryssna stilen...

I morse telefonerade den vita heteronormen Håkan Durmér mig och undrade om det var jag som traskade en bit framför honom på den inspirerande sträckan mellan Preem och Willys. Han tyckte personen påminde om mig på den "lätt fryssna stilen". Självklart var det inte jag, klockan var säkerligen 08:27 eller liknande och jag befann mig redan på office. Vissa har ju ett jobb att sköta...

Anyways. Någon timme senare sitter jag som den enda på kontoret med vinterjacka inomhus för jag tycker det är så förbannat kallt härinne.

Den här dagen kommer jag komma ihåg som dagen då jag blev den där fryssna typen. En ny kunskap för mig om mig själv.

Nu har jag explorer 7 också. Av ingen anledning alls. Och, jag har fått tillbaka mitt länge saknade verktygsfält på bloggen. Så nu kan jag skapa visuell dynamik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback