I'm on a train, I can't complain

På tåget till Stockholm, destination mycket fin lägenhet i Högdalen samt mycket efterlängtad råtta. Mot alla odds verkar det som att jag överlevt  de senaste två dagarnas Byssjanäventyr. Det mesta av mental och fysisk hälsa intakt, åtminstone tror jag det. Med lite tur har inte lungorna samma kolsvarta färgton som innehållet i min näsa igår. För mitt besvär har jag belönat mig själv skalenligt i förhållande till hur stort besvär varit under dagen. I förrgår representerade besväret två folköl och en barnpizza i kompensation, igår fem folköl och grillning i sällskap av goda vänner fram till midnatt.  Gårdagen var alltså något jobbigare än förrgårdagen, några höjdpunkter:

Sopa taket i ett gammalt stall...

image55


Malin tar det med gott mod, trots att hon är täckt i skit från topp till tå...

image56


Jenny rensar campingen på soppåsar innehållandes bland annat ölburkar anno 2006 och delar av forna solstolar och campingattiraljer...

image58


Men Håkan, han bara glider...

image59

Men hav förståelse. He's just a cool cat in a small town, small town. Working his biceps at Hagadal, Hagadal. Waiting to groove in a hip town, hip town. Get down.

Over & out från Smuts & Co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback