Lady Strul took my baby away

Jaha,  då var det dags igen. Adjö adjö vid tåget och en vecka tills vi ses nästa gång. Och för vad? Jo, Lady Strul. För oinsatta så är det namnet på min älsklings nya kärlek, en i höstas alldeles nyinköpt segelbåt som hon delar vårdnad om med Anna från Varberg, a.k.a. "hoppilandkalle". I helgen ska Lady Strul i plurret igen efter en lång vinter i båtställning på land. Och då ska den seglas ändå från Ekerö till Dalarö där sommarbåtplatsen finns. Which means - ingen råtta i Hultsfred hos mig.

Jag måste erkänna att Lady Strul är rätt charmig dock. Särskilt sedan hon bottenmålades i adidasblå, uj uj uj så stilig.

Men det behöver ju inte jag hålla på och orda så mycket om här, Lady Strul har som alla överälskade barn en egen plats för ocensurerad och ohämmad dyrkan - nämligen en blogg...

http://ladystrul.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback