T minus 4 hours and 1 minute

Fyra timmar kvar till Google Talk-möte med Girls Rock Camp Alliance. Det var den tiden på dygnet som passade dem. De bor i USA. Där är de som bekant lite efter, så när vi andra normala människor är på väg in i nästa dygn och försöker samla krafter genom att sova så är de fortfarande uppe och härjar med dagsljus och allt.

Det kan vara så att de försöker döda mig. Ni kan väl snälla knacka på här inom en vecka eller så om jag inte dyker upp på jobbet?

Det nästan konstigaste med det här är att jag nu sitter med en alldeles färskt rykande kaffe i handen, redo att inmundiga. Idén att dricka kaffe kom jag på för för någon timme sen. När det fortfarande var någon timme kvar till sängdags. Vad hände sen. Tid och rum, var är ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback