Blogga i kors

Eller - cross country blogging.

I går var jag, råttan och Ella baby i bästa
Lollos kök. I Berlin. Vi drack te, åt klementin och pratade om Tyskland och Sverige och jobb och en massa annat. Sen traskade vi hem till ella igen, sov några timmar och ryan airade hem oss till smålands djupa skogar .

Sverige saknar helt klart två av sina allra, allra bästa, och Berlin är den lyckliga staden som får ha dem.

Nu ska jag schlafen. Tror jag - om det betyder sova.

Guten nacht, kanske. Jag läste franska i skolan och vet faktiskt inte bättre...

Kommentarer
Postat av: DayMAUREEN19

Every one admits that humen's life is expensive, but people require money for various stuff and not every man gets enough money. Hence to get some <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a> or just small business loan would be a proper way out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback