Behöver världen en till som förklarar hur briljant Frida Hyvönens nya är?

Förmodligen inte, men jag säger det ändå. Den är fucking jävla otrolig. Jag är kär.

Liksom Hello Saferide har hon med denna skiva tagit med sig rymd och dynamik i studion vilket gör att hennes briljans når en på ett mer direkt och omedelbart sätt än på debutskivan. Du behöver inte anstränga dig ett knyst för att fatta.

Man kan kolla in
PSL-bloggen för ett "Musik Med: Frida Hyvönen" där hon spelar första låten från skivan Dirty Dancing uppbackad av Krunegård på körsång.

Men här tänkte jag nu re-posta ett helt annat klipp. Ibland blir jag osäker om Tegan & Sara är bättre musiker eller komiker. Dött lopp eller vad säger du...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback