Jag tror jag heter Daniel i kväll

Vad håller Johan Borgert på med egentligen? Han får gärna skita ur sig nåt nytt snart. Men ett tag till kan jag nog nöja mig med lite nostalgiumgänge genom gamla skivan Johan Borgert & Holy Madre. Vilken sjuk klassiker, varenda låt i princip sitter ju helt gjutet. Svenskspråkigt, lillgammalt och aningen proggdoftande - nej jag vet, det låter inte som något att hänga i Åsas gran egentligen. Men det ÄR helt fantastiskt bra. Och nu kom jag ihåg det av någon anledning.  Vilken tur, grattis iTunesbibblan. Och grattis evilace's iPod.

Inhandlade även Peter Jöbacks duett med Annika Norlin, "Han är min nu". Den handlar om hur Peter tar Annikas kille.

Kommentarer
Postat av: Therese

Alltså Peter, han är en fin man han. Och eftersom du har iTunes måste du ladda ner P3 Populärs podradio-avsnitt när dom intervjuar honom. Snackar lite om samarbetena med både Laakso och Säkert!, och om nya skivan. Sen kommer en intervju med Paolo Roberto, den behöver du inte lyssna på.

2007-11-06 @ 23:12:30
Postat av: evilace

Bra tips. Fan vad skönt att jag int behöver lyssna på intervjun med Paolo Roberto dock. Hade känts deppigt på nåt vis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback