Håkan? Åke? Nej, Håke måste det ju vara!

Historien om när jag för första gången träffade mister Håkan Durmér är även historien om när smeknamnet Håke föddes. Jag vet inte om det var han som mumlade onödigt mycket när han presenterade sig eller om jag redan då kände impulsen att säga "va?" på 99 % av grejerna som sades till mig. Men hur som helst så hörde jag helt enkelt inte vad han presenterade sig som. Håkan eller Åke. Så jag försökte resonera mig till vad jag han såg ut att heta. "Vad hette han... Håkan, Åke? Nej Håkan kan han ju inte heta. Håke måste det vara."

Och sen dess har Håkan hetat Håke. Tänk om han hade hetat Åke. Weird. Den här Håke sitter i alla fall just nu och har ca tio simultana dampattacker för han har precis fått nya Babyshambles-skivan. Jag citerar "det här är det största som händer mig på hela året".

Jorå satte.

Kommentarer
Postat av: Durmer

...och fyra år senare hittade dom vaxpropparna inne i din skalle. Eller hur var det nu det gick till. Lortgris.

Postat av: evilace

look who's talking now! vill minnas att dina vaxproppar var betydligt större & lortigare än mina oskyldiga små... satt som berget gjorde de också.

2007-09-28 @ 13:06:46
URL: http://evilace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback