I don't blog

Therefore I'm not.

I USA funkar ingenting kommunikationsmässigt för mig. Jag skrev världens längsta inlägg om hur inspirerande helgens Girls Rock Camp Alliance Conference var, men det gick inte att posta av anledning okänd.

Kanske var detta ett sätt för ödet att leda mig in på en stig där jag tar hänsyn till dear shortspan attention Labish, sorry sorry - det var verkligen inte meningen att snöa iväg så mycket angående My Darling You!. Skärpning omedelbart utlovas!

Sista kvällen i Washington DC nu. Har varit helt galet kul. Förutom hänget med råttans kusin Lovisa & hennes Adrian så har de sanslösa sköningarna involverade i Girls Rock! DC förgyllt vår visit med bland annat en "liquid dinner" på erkända spelhaket Black Cat. Där upptäckte jag och två av dem bland annat en gemensam faktor - vi är alla tillverade i Frankrike. Yay. Jeanni fick reda på detta när hennes föräldrar valde att dela med sig av informationen inför hennes kamrater i middle school, jag å min sida blev upplyst då min far på en semesterresa i Paris pekade på en byggnad och berättade att jag tillverkades "där uppe, på artonde våningen på golvet". Vi kunde inte riktigt fastställa vem av oss som genomlidit störst trauma i ämnet.

Sverige då. Nej, det verkar bara helt ologiskt och fel. Varför skulle vi dit nu igen?

Kommentarer
Postat av: Chelsey

How I wish I could have been there! Is it Sweden next year? 'Cause if it's Sverige, I'm coming--I'll start "Girls Rock! Chelsey's House" and apply to GRCA if that's what it takes.

Postat av: evilace

Chelsey, we missed you in Frost Valley! Maybe you should start norwegian rock camp, that would make sense somehow.

GRCA conference in Sweden 2010 is what we're going for by the way, just have to find a way to get some money for it so we don't bankrupt every camp in the process. That would be a drag.

2008-04-07 @ 11:33:45
URL: http://evilace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback