Bye Bye Mulltoa - hej hej Högdalen

För från och med i dag är råttan och esset officiellt innehavare av en lägenhet i storstaden. Och inte nog med att den har inomhustoa, den är av modellen vattenklosett. Fan så flådigt.

Jag har ännu inte sett underverket som råttan landade dealen på i dag, men i min hjärna är det redan världens bästa lägenhet. De fem bilder som ligger uppe på nätet (varav en är på tvättstugan) har jag glott på trettioelva gånger om med en lätt nyförälskad känsla i kroppen.

Nisse - förbered dig på att snickra loftsäng!

Fan, 2008 har ju verkligen skött sig så här långt. När 2007 lyckas vara så overkligt katastrofartat så blir det ju svårt att inte titta upp och se efter om det inte sitter en skäggig gubbe i molnen trots allt. Tomten alltså. Nu när han har semester och tar igen sig efter stressiga juletider.

Well. Bye bye mulltoa på Värmdö. Jag kommer och avskedsbor en sväng i helgen. Och till sommaren kommer jag och hälsar på. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: bungan

grattis! då blir vi grannar. säg till om ni behöver flytthjälp för då kan jag komma över och bära en krukväxt. eller kanske tom en stol.

2008-02-13 @ 17:28:42
Postat av: evilace

Nej vad roligt!
Men du kan absolut få hjälpa oss bära in våra än så länge imaginära möbler, de är inte så tunga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback